Интерни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Министарству финансија - Пореској управи
штампај15. 09. 2025.
На основу члана 50. став 3. Закона о државним службеницима, и члана 4. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима, а у складу са чланом 4. Закона о изменама и допунама Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, 19/25), оглашава
ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧKИХ РАДНИХ МЕСТА У
МИНИСТАРСТВУ ФИНАНСИЈА
- ПОРЕСКОЈ УПРАВИ -
I Орган у коме се попуњава радно место: Министарство финансија – Пореска управа, 11080 Београд - Земун, Улица цара Душана бр. 145.
II Радна места која се попуњавају:
1. Послови подршке, у звању млађи порески саветник, Централа Пореске управе, Сектор за људске ресурсе, Одељење за послове радних односа, Одсек за кадровске послове, са седиштем Централа - 1 извршилац.
Опис послова: Прикупља и обрађује податке потребне за рад информационог система за људске ресурсе; учествује у анализи података и израђује извештаје за потребе Сектора; учествује у анализама и планирању пројеката за управљање људским ресурсима; учествује у анализама и дефинисању захтева пружаоцима услуга у циљу унапређења информационог система за људске ресурсе; пружа техничку помоћ корисницима апликативног софтвера унутар сектора; обавља и друге послове по налогу шефа одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено–хуманистичких или природно-математичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; завршен приправнички стаж или најмање пет година радног стажа у државним органима, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд- Земун, Улица цара Душана бр. 145.
2. Управно-правни послови, у звању порески саветник I, Централа Пореске управе, Сектор за људске ресурсе, Одељење за координацију рада одсека за људске ресурсе, Одсек за људске ресурсе Београд, са седиштем Београд - 1 извршилац.
Опис послова: Обавља сложене послове израде решења у вези са остваривањем права из радног односа запослених у филијалама Пореске управе; спровођења поступка попуњавања упражњених радних места путем јавног конкурса и израде аката у свакој фази јавног конкурса; спровођења поступка вредновања радне успешности запослених у филијалама; поступања по жалбама пореских службеника запослених у филијалама изјављеним на решења из области радних односа, припремања података и изјашњавања у радним споровима запослених у филијалама и у том циљу остваривања комуникације са Државним правобранилаштвом као законским заступником Пореске управе; остварује комуникацију са другим организационим деловима Пореске управе у оквиру послова које обавља; пружа саветодавну помоћ организационим јединицама у припреми дисциплинског поступка, прати прописе и судску праксу. Обавља и друге послове по налогу шефа одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, радно искуство у струци од најмање 5 година, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд- Земун, Улица цара Душана бр. 145.
3. Порески инспектор 1 за аналитичке послове контроле, у звању порески саветник I, Филијала Б Земун, Одељење за пореску контролу, Одсек за контролу пореза на добит, утврђивање и контролу пореза на доходак грађана и доприноса, Група за предузетнике, са седиштем Земун - 1 извршилац.
Опис послова: Спроводи инспекцијски надзор и превентивно деловање. Обавља сложеније аналитичке послове контроле предузетника, у складу са позитивним законским прописима и методолошким упутствима, врши контролу података исказаних у пореским пријавама уз састављање записника и нацрта решења; припрема нацрт решења о утврђивању пореске обавезе за које је законом прописано да се утврђује пореским решењем; издаје прекршајни налог односно сачињава обавештење о учињеном прекршају и/или извештај о постојању основа сумње да је извршено пореско кривично дело; спроводи поступак поводом жалбе, доставља жалбе надлежном другостепеном органу, извештава о извршавању задатака по одређеним захтевима за контролу и о извршеним контролама. Обавља и друге послове из надлежности одељења по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама или високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и испит за инспектора, радно искуство у струци од најмање 5 година, као и компетенције потребне за рад на радном месту.
Место рада: Београд- Земун, Улица цара Душана бр. 145.
4. Порески инспектор 1 за послове контроле, у звању порески саветник I, Филијала Б Земун, Одељење за пореску контролу, Одсек за контролу пдв-а, пореза на добит, доприноса, пореза на доходак грађана и акцизе, Група за трговинску делатност, са седиштем Земун - 1 извршилац.
Опис послова: Спроводи инспекцијски надзор и превентивно деловање. Обавља сложене послове контроле јавних прихода: пдв, добит, доприносе, доходак и акцизе, код правних лица, предузетника и физичких лица, са високим нивоом стручне оспособљености и самосталности у раду, по налозима Централе, као и контроле које се врше у сарадњи са Пореском полицијом; израђује записнике и нацрте решења, издаје прекршајни налог односно сачињава обавештење о учињеном прекршају и/или извештај о постојању основа сумње да је извршено пореско кривично дело; спроводи поступак поводом жалбе, доставља жалбе надлежном другостепеном органу; одговоран је за тачно и благовремено ажурирање података о контроли у апликацији контроле. Обавља и друге послове из надлежности одељења по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и испит за инспектора, радно искуство у струци од најмање 5 година, као и компетенције потребне за рад на радном месту.
Место рада: Београд- Земун, Улица цара Душана бр. 145.
5. Радно место за најсложеније поступке наплате за правна лица, у звању порески саветник I, Филијала Б Земун, Одељење за наплату, Одсек за наплату за правна лица, са седиштем Земун - 1 извршилац.
Опис послова: Обавља следеће послове наплате за правна лица: прикупља податке о имовини пореског обвезника увидом у пословне књиге, одговарајуће регистре, као и изласком на терен; спроводи поступак обезбеђења наплате установљавањем претходне и привремене мере на покретниим стварима и непокретностима, односно заложног права у корист Републике Србије и доноси нацрте аката у истим; спроводи најсложеније поступке принудне наплате и припрема нацрте решења о принудној наплати на новчаним потраживањима, неновчаним потраживањима и другим правима, покретним стварима и непокретностима пореског обвезника; сачињава и ажурира одговарајуће регистре у наплати предвиђене методолошким упутствима; припрема захтев за брисање заложног права; даје предлог за утврђивање секундарне пореске обавезе и спроводи наплату утврђене секундарне пореске обавезе; обрађује предмете по изјављеним жалбама, усваја или прослеђује жалбе надлежном органу; води поступке по захтевима за одлагање плаћања дугованог пореза са средством обезбеђења и припрема нацрте аката у тим поступцима; издаје прекршајни налог односно сачињава обавештење о учињеном прекршају и/или извештај о постојању основа сумње да је извршено пореско кривично дело; обавља и друге послове по налогу шефа одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама или високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и радно искуство у струци од најмање 5 година, као и неопходне компетенције за рад на овом радном месту.
Место рада: Београд- Земун, Улица цара Душана бр. 145.
6. Аналитичко-порески послови контроле, у звању млађи порески саветник, Филијала Б Вождовац, Одељење за пореску контролу, Одсек за контролу пореза на добит, утврђивање и контролу пореза на доходак грађана и доприноса, Група за физичка лица, са седиштем Вождовац - 1 извршилац.
Опис послова: Предузима радње у поступку инспекцијског надзора; учествује у пословима контроле физичких лица, по потреби учествује и у пословима контроле предузетника; врши контролу података исказаних у пореским пријавама уз састављање записника и нацрта решења уз непосредни надзор руководиоца Групе; прати промене у регистрима које води Пореска управа; Обавља и друге послове из надлежности одељења по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и испит за инспектора, завршен приправнички стаж или најмање 5 година радног стажа у државним органима, као и компетенције потребне за рад на радном месту.
Место рада: Београд, ул. Саве Машковића бр. 3-5.
7. Порески инспектор 1 за послове контроле, у звању порески саветник I, Филијала Б Панчево, Одељење за пореску контролу, Одсек за контролу повраћаја пдв-а, рефакције акцизе, евидентирања промета и нерегистроване, односно непријављене делатности, Група за пдв и акцизе, са седиштем Панчево - 1 извршилац.
Опис послова: Спроводи инспекцијски надзор и превентивно деловање. Обавља сложене послове контроле пдв и контролу рефакције акцизе, код правних лица, предузетника и физичких лица, по налозима Централе и филијале, као и контроле које се врше у сарадњи са Пореском полицијом; израђује записнике и нацрте решења, издаје прекршајни налог односно сачињава обавештење о учињеном прекршају и/или извештај о постојању основа сумње да је извршено пореско кривично дело; спроводи поступак поводом жалбе, доставља жалбе надлежном другостепеном органу; одговоран је за тачно и благовремено ажурирање података о контроли у апликацији контроле. Обавља и друге послове из надлежности одељења по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и испит за инспектора, радно искуство у струци од најмање 5 година, као и компетенције потребне за рад на радном месту.
Место рада: Панчево, ул. Масарикова бр. 2.
8. Порески инспектор 1 за аналитичке послове контроле, у звању порески саветник I, Филијала Б Панчево, Одељење за пореску контролу, Одсек за контролу пореза на добит, утврђивање и контролу пореза на доходак грађана и доприноса, Група за правна лица, са седиштем Панчево - 1 извршилац.
Опис послова: Спроводи инспекцијски надзор и превентивно деловање. Обавља сложеније аналитичке послове контроле правних лица, у складу са позитивним законским прописима и методолошким упутствима, врши контролу података исказаних у пореским пријавама уз састављање записника и нацрта решења; припрема нацрт решења о утврђивању пореске обавезе за које је законом прописано да се утврђује пореским решењем; издаје прекршајни налог односно сачињава обавештење о учињеном прекршају и/или извештај о постојању основа сумње да је извршено пореско кривично дело; спроводи поступак поводом жалбе, доставља жалбе надлежном другостепеном органу, извештава о извршавању задатака по одређеним захтевима за контролу и о извршеним контролама. Обавља и друге послове из надлежности одељења по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама или високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и испит за инспектора, радно искуство у струци од најмање 5 година, као и компетенције потребне за рад на радном месту.
Место рада: Панчево, ул. Масарикова бр. 2.
III Врста радног односа: радно место попуњава се заснивањем радног односа на неодређено време.
IV Компетенције које се проверавају у изборном поступку:
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се у више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са комисијом.
На интерном конкурсу за извршилачка радна места која нису руководећа, не проверавају се опште функционалне и понашајне компетенције, а за радна места која су руководећа не проверавају се опште функционалне компетенције.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази.
Провера посебних функционалних компетенција
За радно место под редним бројем 1.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о раду; Закон о државним службеницима; Уредба о вредновању радне успешности државних службеника; Уредба о припреми кадровског плана у државним органима) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
За радно место под редним бројем 2.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови управљања људским ресурсима (прописи у области радно-правних односа у државним органима; базичне функције управљања људским ресурсима: анализа посла, кадровско планирање, регрутација, селекција, увођење у посао, оцењивање, награђивање и напредовање, стручно усавршавање) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о раду; Закон о општем управном поступку)– провераваће се путем симулације у писаном облику;
За радно место под редним бројем 3.
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казненог поступка, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештине комуникације и конструктивног решавања конфликта и управљање стресом и кодекс понашања и етике инспектора) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији; Закон о порезу на доходак грађана; Закон о доприносима за обавезно социјално осигурање) провераваће се путем симулације писмено;
За радно место под редним бројем 4.
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казненог поступка, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештине комуникације и конструктивног решавања конфликта и управљање стресом и кодекс понашања и етике инспектора) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији; Закон о порезу на добит правних лица; Закон о ПДВ; Правилник о порезу на додату вредност; Закон о доприносима за обавезно социјално осигурање) органа провераваће се путем симулације писмено;
За радно место под редним бројем 5.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике обраде и израде прегледа података; методе анализе и закључивања о стању у области; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији; Закон о порезу на добит правних лица; Закон о ПДВ) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о привредним друштвима; Закон о општем управном поступку) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
За радно место под редним бројем 6.
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казненог поступка, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештине комуникације и конструктивног решавања конфликта и управљање стресом и кодекс понашања и етике инспектора) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији; Закон о порезу на доходак грађана; Закон о доприносима за обавезно социјално осигурање) провераваће се путем симулације писмено;
За радно место под редним бројем 7.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казненог поступка, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештине комуникације и конструктивног решавања конфликта и управљање стресом и кодекс понашања и етике инспектора) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) провераваће се путем симулације писмено;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији; Закон о ПДВ; Правилник о порезу на додату вредност) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
За радно место под редним бројем 8.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казненог поступка, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештине комуникације и конструктивног решавања конфликта и управљање стресом и кодекс понашања и етике инспектора) провераваће се путем симулације писмено;
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) провераваће се путем симулације писмено;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о пореском поступку и пореској администрацији; Закон о порезу на добит правних лица) – провераваће се путем симулације у писаном облику;
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Министарства финансија – Пореске управе www.purs.gov.rs/aktuelnosti/Konkursi/aktuelni-konkursi.html.
Интервју са комисијом (за сва радна места): Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).
V Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за интерни конкурс: Образац пријаве на конкурс шаље се поштом или се предаје непосредно на адресу писарнице Министарства финансија- Пореска управа, 11080 Београд-Земун, Улица цара Душана бр. 145, са назнаком „За интерни конкурс за попуњавање извршилачких радних места“.
VI Лица која су задужена за давање обавештења о интерном конкурсу у периоду од 08 до 15 сати:
Милица Тодоровић, 011/6969-426;
Никола Голубовић, 011/6969-343;
Селма Тошић, 011/6969-863.
VII Датум оглашавања: 15. септембар 2025. године.
VIII Рок за подношење пријава на интерни конкурс је осам дана и почиње да тече 16. септембра 2025. године и истиче 23. септембра 2025. године.
IX Пријава на интерни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs, интернет презентацији Министарства финансија – Пореске управе www.purs.gov.rs или у штампаној верзији на писарници Министарства финансија - Пореска управа, 11080 Београд-Земун, Улица цара Душана бр. 145.
Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве”.
X Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном испиту за инспектора (за радна места под редним бројем 3, 4, 6, 7 и 8); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство); оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или премештају у органу у коме ради или решења да је државни службеник нераспоређен (кандидати у радном односу на неодређено време у Пореској управи); оригинал или оверена фотокопија доказа (решења или потврда) да је кандидат био у радном односу на одређено време у Пореској управи на дан 14.03.2025. године и да је у радном односу на одређено време обављао послове у Пореској управи због привремено повећаног обима посла најмање једну годину непрекидно пре оглашавања интерног конкурса или најмање једну годину са прекидима у периоду од две године непрекидно пре оглашавања интерног конкурса (кандидати у радном односу на одређено време у Пореској управи).
Чланом 47. став 3. Закона о инспекцијском надзору („Службени гласник РС“, бр. 36/15, 44/18 - др. закон и 95/18) прописано је да лице на пробном раду које је радни однос засновало на радном месту инспектора на неодређено време и лице које је засновало радни однос на радном месту инспектора на неодређено време, а нема положен испит за инспектора, полаже испит за инспектора у року од шест месеци од дана заснивања радног односа. Ставом 6. истог члана Закона прописано је да изузетно, испит за инспектора није дужан да полаже инспектор који је на дан ступања на снагу овог закона имао најмање седам година радног искуства на пословима инспекцијског надзора и испуњава услове за обављање послова инспекцијског надзора.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи. Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број: 18/16) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту и уверење о положеном испиту за инспектора.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XI Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходну фазу изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарство финансија – Пореска управа, 11080 Београд - Земун, Улица цара Душана бр. 145.
XII Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку:
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о интерном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 29. септембра 2025. године.
Провера посебних функционалних компетенција ће се обавити у просторијама Службе за управљање кадровима, Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2.
Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства финансија – Пореска управа, 11080 Београд - Земун, Улица цара Душана бр. 145.
Кандидати ће о датуму, месту и времену спровођења сваке фазе изборног поступка бити обавештени на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим обрасцима пријава.
XIII Државни службеници који имају право да учествују на интерном конкурсу:
На интерном конкурсу могу да учествују државни службеници запослени на неодређено време у Министарству финансија - Пореској управи и државни службеници који су на дан 14.03.2025. године, запослени на одређено време у Министарству финансија - Пореској управи, ако су у радном односу на одређено време обављали послове у том државном органу због привремено повећаног обима посла најмање једну годину непрекидно пре оглашавања интерног конкурса или најмање једну годину са прекидима у периоду од две године непрекидно пре оглашавања интерног конкурса, у складу са чланом 4. Закона о изменама и допунама Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, 19/25).
Напоменe:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао директор Пореске управе. Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Службе за управљање кадровима и интернет презентацији и огласној табли Министарства финансија – Пореске управе.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.