Javni oglas za prikupljanje pismenih ponuda u postupku izdavanja u zakup dela nepokretnosti u svojini Republike Srbije koji čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, Ul. Korzo br. 5.
štampaj18. 05. 2016.
Na osnovu Zaključka Vlade Republike Srbije, 05 Broj: 361 – 3683/2015 od 09.04.2015. godine i člana 7. u vezi sa članom 12. stav 4. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom, davanja u zakup stvari u javnoj svojini i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Sl.glasnik RS“, broj: 24/12, 48/15 i 99/15), z a k u p o d a v a c
R E P U B L I K A S R B I J A
MINISTARSTVO FINANSIJA
PORESKA UPRAVA
Beograd, Save Maškovića 3 – 5
o b j a v lj u j e d r u g i
Javni oglas
za prikupljanje pismenih ponuda u postupku izdavanja u zakup dela nepokretnosti u svojini Republike Srbije koji čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, ul. Korzo br. 5.
1. PREDMET ZAKUPA, ZAKUPODAVAC I POSTUPAK
Predmet zakupa je deo nepokretnosti u svojini Republike Srbije koji čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, Ul. Korzo br. 5., površine 116 m2, postojeće na katastarskoj parceli br. 3776, KO Stari grad, upisane u List nepokretnosti br. 1016 KO Stari grad (u daljem tekstu: „poslovni prostor“). Poslovni prostor ima zaseban ulaz i sastoji se od hodnika, kuhinje, sanitarnog čvora i dve sobe sa pripadajućim korišćenim inventarom.
Zakupodavac je Republika Srbija, Ministarstvo finansija, Poreska uprava, kao korisnik poslovnog prostora u svojini Republike Srbije koji se daje u zakup, sa sedištem u Beogradu, ul. Save Maškovića 3-5.
Poslovni prostor daje se u zakup u postupku prikupljanja pismenih ponuda putem javnog oglašavanja. Postupak prikupljanja pismenih ponuda sprovešće se i ako pristigne jedna ponuda.
2. USLOVI DAVANjA U ZAKUP
Po sprovedenom postupku prikupljanja pismenih ponuda, poslovni prostor će biti dat u zakup najpovoljnijem ponuđaču, koji se bira primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine, ukoliko ispunjava i druge uslove ovog oglasa i konkursne dokumentacije.
Poslovni prostor daje se u zakup kao celina.
Poslovni prostor se daje u zakup na određeno vreme u trajanju od 5 (pet) godina.
Poslovni prostor se daje u zakup po najnižoj početnoj visini zakupnine od 15 evra/m2 (bez PDV i bez troškova komunalija), odnosno po ukupnoj najnižoj početnoj mesečnoj vrednosti zakupa od 1740 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu evra Narodne banke Srbije na dan prvog u mesecu za tekući mesec.
Poslovni prostor daje se u zakup u postojećem – „viđenom stanju“, tako da se zakupac zaključenjem ugovora o zakupu odriče bilo kakavih primedbi po osnovu eventualnih materijalnih nedostataka na predmetnoj nepokretnosti.
Poslovni prostor se daje u zakup radi obavljanja bankarske delatnosti te se u druge svrhe ne može koristiti.
Nije dozvoljeno udruživanje ponuđača i podnošenje zajedničkih ponuda.
Nisu dozvoljene ponude sa varijantama, niti izdavanje u podzakup.
3. USLOVI PRIJAVLjIVANjA
Pravo učešća u postupku izdavanja u zakup podnošenjem pismene zatvorene ponude imaju pravna lica registrovana za obavljanje bankarske delatnosti, koja uplate depozit i koja ispune ostale uslove iz ovog oglasa.
Ponuđač je obavezan da uplati depozit u visini od 200.000,00 dinara na račun broj: 840-1055804-57, poziv na broj: 361-00-00062-2015, svrha uplate: „Depozit za učešće u postupku izdavanja u zakup dela nepokretnosti u svojini Republike Srbije, koju čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, Ul. Korzo br. 5.“
Ukoliko ponuđač ne prihvati početnu visinu zakupnine ili bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača a ne zaključi ugovor o zakupu, gubi pravo na povraćaj depozita. Ponuđačima koji ispune uslove za povraćaj depozita, depozit se vraća u roku od 8 (osam) dana od dana zaključenja ugovora.
Ponuda koja se dostavlja obavezno treba da sadrži: dokaz o uplati depozita, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca ponude.
Rok za podnošenje ponuda je 20 (dvadeset) dana od dana objavljivanja javnog oglasa u dnevnom listu „Danas“.
Ponuda se smatra blagovremenom ukoliko je primljena od strane zakupodavca poslednjeg dana isteka roka za podnošenje ponuda do 12,00 sati.
Ponuda se podnosi neposredno ili putem pošte na adresu zakupodavca, Poreska uprava, Filijala Subotica, Ul. Korzo br.5. 24 000 Subotica, sa naznakom: „Ponuda za zakup poslovnog prostora u Subotici, Ul. Korzo br. 5. - „NE OTVARATI“, u zatvorenoj koverti/omotu na čijoj poleđini, ponuđač navodi svoj puni naziv, adresu i telefon.
Neblagovremene, nepotpune i nezatvorene ponude se odbacuju i vraćaju ponuđaču odmah nakon javnog otvaranja ponuda.
4. VREME I MESTO OTVARANjA PONUDA I IZBOR NAJPOVOLjNIJE
PONUDE
Javno otvaranje ponuda izvršiće Komisija za sprovođenje postupka izdavanja u zakup dela nepokretnosti u svojini Republike Srbije, koju čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, Ul. Korzo br. 5. površine 116 m2, postojeće na katastarskoj parceli broj 3776 KO Stari grad, upisan u LN broj 1016 KO Stari grad, u skladu sa Zaključkom Vlade RS 05 Broj: 361-3683/2015 od 09.04.2015. godine. Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana isteka roka za podnošenje ponuda sa početkom u 14,00 časova u prostorijama Poreske uprave, Filijale Subotica, Ul. Korzo br.5. u Subotici.
Predstavnici ponuđača koji žele da učestvuju u postupku otvaranju ponuda, dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda, Komisiji zakupodavca podnesu posebno punomoćje za učešće u postupku otvaranja ponuda.
Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je najviša ponuđena zakupnina.
Ukoliko u postupku prikupljanja ponuda dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, Komisija za sprovođenje postupka izdavanja u zakup dela nepokretnosti u svojini Republike Srbije, koju čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, Ul. Korzo br. 5., pozvaće ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine da u roku od tri dana od dana prijema poziva, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača.
Konkursna dokumentacija se može preuzeti i u istu se može izvršiti uvid u Ministarstvu finansija, Poreska uprava – Centrala, Beograd, Save Maškovića 3-5, III sprat, kancelarija broj 348 i u Filijali Subotica, 24 000 Subotica, Ul. Korzo br. 5. soba br. 3. svakim radnim danom od 9,00 do 15,00 časova uz dokaz o izvršenoj bespovratnoj uplati takse za otkup konkursne dokumentacije u iznosu od 1.000,00 dinara, po osnovu troškova izrade konkursne dokumentacije. Uplata se vrši na račun broj: 840-1562845-88, poziv na broj 97 1010522AA09110742321, svrha uplate: „Konkursna dokumentacija za davanje u zakup dela nepokretnosti u svojini Republike Srbije, koju čini poslovni prostor u prizemlju poslovne zgrade u Subotici, Ul. Korzo br. 5.“ Fizičko lice preuzima konkursnu dokumentaciju uz pismeno ovlašćenje zakonskog zastupnika potencijalnog ponuđača pravnog lica.
Dodatne informacije i obaveštenja u vezi sa pripremanjem ponude mogu se dobiti na broj telefona 024 655 137, svakim radnim danom od 9,00 do 15,00 časova, kontakt osoba je Momir Šupić.
Zainteresovana lica mogu izvršiti uvid u poslovni prostor koji se izdaje u zakup svakim radnim danom od 10,00 do 14,00 časova uz prethodni dogovor sa kontakt osobom.